Užsakymas pagal „Loyalty Program“

Tai sistemos automatiškai pateiktas užsakymas, kuriam taikomos toliau nurodytos sąlygos.

DOVANA!

Mėnesio nemokamas produktas. Nemokamą produktą gausite su sekančio mėnesio "Lojalumo užsakymu"

Žingsnis 1

Užsiregistruokite "Lojalumo programoje"

Žingsnis 2

Užsakykite ne mažiau kaip 125 LP

DOVANA

Mėnesio nemokamas produktas. Nemokamą produktą gausite su sekančio mėnesio "Lojalumo užsakymų"

„Loyalty Program“ prenumeratą atšaukti galima bet kada, tai leidžiama daryti interneto svetainėje 4life.com arba per programėlę „4Life Business“.

Galioja nuo 2021 m. kovo 1 d.

Užsakymas pagal „Loyalty Program“ – tai sistemos automatiškai pateiktas užsakymas, kuriam taikomos toliau nurodytos sąlygos.

    • 1. Registruotis į „Loyalty Program“ galima tik per interneto svetainę (www.4life.com) arba programėlę „4Life Business“. Jokių su šia programa susijusių dalykų valdyti paskambinus telefonu nebus galima. Išimtis bus taikoma tik žmonėms, neturintiems interneto prieigos, kurie klientų aptarnavimo tarnybos galės paprašyti telefonu atlikti su jų „Loyalty Program“ susijusius veiksmus. Tokiu atveju, vadovaujantis Bendrojo duomenų apsaugos reglamento (BDAR) nuostatomis, prisijungti ir valdyti užsakymus pagal „Loyalty Program“ bus leidžiama tik paskyros savininkui.
    • 2. Užsiprenumeruoti „Loyalty Program“ ir prenumeratą atšaukti galima bet kada, tai leidžiama daryti interneto svetainėje 4life.com arba per programėlę „4Life Business“.
    • 3. Platintojams ir svarbiems klientams, dalyvaujantiems programoje „Loyalty Program“, 15 % per ją išleistos sumos grąžinama lojalumo taškais, kuriuos leidžiama iškeisti į norimus produktus (rinktis leidžiama iš tuo metu galimų produktų).
    • 4. Tam, kad gautų lojalumo taškų ir galėtų pasinaudoti taškais, platintojai ir svarbūs klientai turi palaikyti ne mažesnę kaip 50 LP užsakymo pagal „Loyalty Program“ apimtį kiekvieną mėnesį.
    • 5. Lojalumo taškų galiojimo laikotarpis yra neribojamas, jie išlieka net ir nutraukus „Loyalty Program“ prenumeratą. Tokiu atveju lojalumo taškai išsaugomi platintojo arba svarbaus kliento paskyroje, o panaudoti juos galima tada, kai „Loyalty Program“ vėl suaktyvinama.
    • 6. Tam, kad gautų mėnesio premijos produktą, platintojai ir svarbūs klientai kiekvieną mėnesį pagal „Loyalty Program“ privalo užsakyti bent jau po 125 LP. Šis produktas išsiunčiamas arba pristatomas su kito mėnesio užsakymu pagal „Loyalty Program“. Jei „Loyalty Program“ prenumeratą nutraukiate, premijos produktas neprarandamas; jis išsiunčiamas tada, kai „Loyalty Program“ suaktyvinate iš naujo, tačiau tik su sąlyga, kad paskiausias užsakymas atitinka tokio produkto gavimo reikalavimus.
    • 7. „4Life“ pasilieka teisę mėnesio premijos produktą pakeisti apie tai iš anksto neįspėjusi, jei tik to prireikia dėl su prekių atsargomis susijusių aplinkybių.
    • 8. „Loyalty Program“ užsakymus leidžiama pakeisti tik internetu, kai iki mėnesinio „Loyalty Program“ užsakymo kūrimo momento yra likę ne mažiau kaip 48 valandos. Kai šis terminas praeina, pristatymo adreso, gavėjo, siuntimo būdo, produktų arba prekių, kurioms panaudojami taškai, pakeisti negalima.
    • 9. Platintojai ir svarbūs klientai gali pasirinkti konkrečią „Loyalty Program“ užsakymo pateikimo dieną, kuri gali būti tarp mėnesio 1 ir 20 d. Tačiau, jei susiklostytų nepaprastos aplinkybės, kompanija gali pasilikti teisę kai kurias iš šių dienų užblokuoti.
    • 10. Tam tikromis dienomis „Loyalty Program“ prekių pristatymai gali vėluoti dėl veiklos techninių apribojimų.
    • 11. „Loyalty Program“ užsakymus sistema generuoja automatiškai, todėl sumokėti už juos galima tik kortele VISA arba „Mastercard“.
    • 12. Nauji platintojai ir svarbūs klientai lojalumo taškų uždirba iš visų užsakymų, kuriuos pateikia per pirmąjį produktų pirkimo mėnesį (taikomi atitinkami apribojimai), jei tik šie naujieji platintojai arba svarbūs klientai į „Loyalty Program“ užregistruojami iki to pirmojo mėnesio pabaigos. Kai šis pirmasis pirkimo mėnuo baigiasi, lojalumo taškai skiriami tik už užsakymus pagal „Loyalty Program“.
    • 13. Tam, kad būtų paskirti lojalumo taškai, mokėjimas už atitinkamus „Loyalty Program“ užsakymus turi būti sėkmingai patvirtintas. Jei užsakymas pagal „Loyalty Program“ grąžinamas, lojalumo taškai už tą užsakymą prarandami ir iš atitinkamos paskyros paimami atgal.
    • 14. Platintojai ir svarbūs klientai, kurie jau yra įsiregistravę į „Loyalty Program“, pradėti naudoti lojalumo taškus gali praėjus 60 dienų nuo pirmojo „Loyalty Program“ užsakymo patvirtinimo.
    • 15. Nauji platintojai ir svarbūs klientai, prenumeruojantys „Loyalty Program“, pradėti naudoti lojalumo taškus gali tada, kai nuo jų pirmojo užsakymo pagal „Loyalty Program“ pateikimo praeina 60 dienų.
    • 16. Lojalumo taškais kiekvieną mėnesį galima uždirbti ne daugiau kaip 75 LP.
    • 17. Lojalumo taškams kaupti nebėra metinio apribojimo, nes šių kreditų galiojimo laikotarpis neribojamas.
    • 18. Lojalumo taškų negalima iškeisti į grynuosius pinigus arba perduoti kitiems asmenims.
    • 19. Lojalumo taškus galima iškeisti tik į konkrečius produktus, tačiau jų negalima panaudoti akcijoms.
    • 20. Lojalumo taškus iškeisti į naujus produktus leidžiama tik tada, kai nuo naujų produktų pristatymo praeina ne mažiau kaip 6 mėnesiai.
    • 21. lojalumo taškai turi būti panaudoti per www.4life.com arba programėlę „4Life Business“, likus ne mažiau kaip 48 valandoms iki momento, kai sugeneruojamas paskesnis užsakymas pagal „Loyalty Program“.
    • 22. Panaudojus surinktus lojalumo taškus įsigyti produktai išsiunčiami arba pristatomi tik su paskesniu užsakymu pagal „Loyalty Program“.
    • 23. Produktų, kurie įsigyjami panaudojus lojalumo taškus , negalima grąžinti arba iškeisti į kitus produktus.
    • 24. Už kiekvieną užsakymą, kuriame panaudojami lojalumo taškai, imamas 4 EUR mokestis (ir atitinkami valstybės taikomi mokesčiai; žr. toliau pateiktą lentelę)*.
    • 25. Valstybei mokami mokesčiai taip pat skaičiuojami už panaudojimo mokesčius, priemokas ir užsakymus, kuriuose panaudojami lojalumo taškai arba su kuriais suteikiamas mėnesio premijos produktas.
    • 26. Produktai, įsigyjami panaudojus lojalumo taškus , neįtraukiami skaičiuojant LP vertę arba vertinant perėjimo į aukštesnį rangą kvalifikacinius reikalavimus.
    • 27. Į užsakymus pagal „Loyalty Program“ negalima įtraukti paketo „4Life Fortify™“.
    • 28. Nepatvirtinti užsakymai pagal „Loyalty Program“ nepriskaičiuojami prie įgyvendintų „Builder Bonus“ reikalavimų.
    29. Jei platintojai arba svarbūs klientai nori atšaukti „Loyalty Program“ prenumeratą, jie turi prie savo paskyros prisijungti per interneto svetainę www.4life.com arba programėlę „4Life Business“.